Administratief medewerker personeelsdienst

Functie

Het lokaal bestuur is een jonge organisatie gegroeid uit de integratie in van de gemeenjke diensten en het OCMW.
De structuur en cultuur van onze nieuwe organisatie zijn in volle ontwikkeling. Rond onze kernwaarden samen, dynamisch, doelgericht, vertrouwen en respect bouwen we aan een team dat elke dag het beste geeft voor de burgers van onze gemeente. Werken voor de mensen van is zinvol én leuk!

Samen willen we de visie waarmaken van een klantgerichte organisatie die flexibel en proactief inspeelt op vragen en noden en zo het welzijn van onze burgers én medewerkers blijvend verhoogt.

Heb je zin om hieraan mee te bouwen? Dan is dit misschien wel dé kans die je !

Jobinhoud

Als strategische partner speelt de personeelsdienst een belangrijke rol als schakel tussen de individuele personeelsleden en het managementteam. Verder fungeert de personeelsdienst als klankbord voor de personeelsleden en leidinggevenden. De personeelsdienst behandelt de dossier en voert de procedures en processen uit in het kader van personeelsbeheer.

Als administratief medewerker personeelsdienst ondersteun je de werking van de dienst. Je vervult administratieve taken in het kader van een correcte en vlotte personeelsadministratie en procedures. Je bent het eerste aanspreekpunt voor het personeel, sollicitanten, mandatarissen, externe partners m.b.t. diverse administratieve handelingen betreffende dossierbeheer, loonbeheer, werving & selectie, vorming, training & opleiding. Je werkt actief mee aan een laagdrempelige, efficiënte en toegankelijke dienstverlening.

Als administratief medewerker heb je een passie voor HR en voer je diverse administratieve taken uit gekoppeld aan de werking van de afdeling. Je draagt daarmee bij tot een vlotte en efficiënte werking. Je verzorgt specifieke dienstverlening over je eigen materie aan de burger waarbij je de afspraken rond klantgerichtheid volgt en de specifieke wet- en regelgeving voor de dienst respecteert. Op deze manier garandeer je een kwaliteitsvolle dienstverlening naar interne en externe klanten.

Jouw profiel

Je bent een enthousiaste denker én een doener. Je beschikt over een diploma van het hoger secundair onderwijs of daarmee gelijkges onderwijs.

Wij zoeken een nauwgezette, flexibele, klantvriendelijke en stressbestendige collega. Je jongleert met de veelheid aan taken die op je afkomen. Je bepaalt de prioriteiten, brengt structuur en samen met je team lever je de verwachte resultaten. Discretie en empathie zijn belangrijke eigenschappen die we bij jou terugvinden.

Je bent medisch geschikt, slaagt in een selectieproef en beschikt over een getuigschrift van goed gedrag en zeden.

Kennis en ervaring van personeelszaken is een pluspunt. Om aanvaard te worden als kandidaat wordt er een cv screening uitgevoerd. Je wordt beoordeeld op basis van je cv en motivatie.

Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren Personen onthalen en hun vraag identificeren Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies fonische oproepen aannemen
Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
Een boodschap noteren Documenten coderen, klasseren en archiveren De voorraad opvolgen, tekorten vastsen
Besingen plaatsen Kopieerwerk verrichten Administratieve dossiers samensen
Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren Aanbod Het lokaal bestuur zet in op een dynamische, doelgerichte en respectvolle werkomgeving. Je wil hier samen en in vertrouwen aan mee bouwen. Je wordt bezoldigd volgens salarisschaal C-C ¬ min. bruto maandsalaris = , euro ¬ max. bruto maandsalaris = , euro. Relevante beroepservaring is een pluspunt. Nuttige beroepservaring uit de privésector of als zelfstandige kunnen tot maximum van jaar in aanmerking worden genomen. Diensten gepresteerd bij een ander bestuur in eenzelfde functie worden volledig in aanmerking genomen. Je geniet ook van extralegale voordelen aanvullend pensioen, maaltijdcheques, ecocheques, fietsvergoeding en gratis openbaar vervoer van en naar het werk, hospitalisatieverzekering , opleidingen. Je hebt een contract van onbepaalde duur en je werkt voltijds in glijdend uurrooster. Solliciteren

Personeelsdienst gemeente


 


Administratief medewerker personeelsdienst
2024-04-16 - 2024-05-18

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: LUBBEEK
Gellenberg 16
Land: België
Postal Code: 3210
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share